Hello there!!..ramadhan is coming..

Assalamualaikum semua....

Tak lama lagi kita semua akan menyambut bulan Ramadhan...alhamdulillah panjang umur kita untuk merasai kenikmatan ramadhan lagi sekali...

Hopefully...customer lama @ customer baru akan merelakan diri untuk shop dengan Butik Qaireen..Insha Allah , harga yang ditawarkan sgt berpatutan dan lebih murah dari pasaran..

Saya selaku tuan punya Butik Qaireen berusaha bersungguh-sungguh nak pastikan baju yg pelanggan saya beli boleh muat , tepat ukurannya walaupun mungkin lari 1 inch sebab kami ukur secara manually...but Insha Allah pakaian yang dibeli boleh dipakai...tidak rosak dan kualiti terjamin..

Di Butik Qaireen , saya menjual baju kurung , baju kurung kanak-kanak...harga murah dan berpatutan..opss tak lupa baju budak branded dan korean style yg comel2...honestly kualiti tip top!!...kalau tak , saya tak akan jual!!...u ols can survey kat supermarket...harga gila -gila sampai 100 lebih baju budak kan...kalau mampu tak apalah..but i tink the one i'm selling not bad lah dari segi kualiti and design...ke saya yg perasan ??..hehhehe (malu tutup muka!!)

Actually , harga saya jual di online lebih murah berbanding saya jual di kedai...that's y beli online ini special sikit...bukan sbb mahu menipu customer ttg kualiti atau sebagainya...atau tidak seindah dari rupa!!...coz im concern about keberanian anda dengan mempercayai saya dengan membelinya...dan alhamdulillah for this past 3year saya menjual online , tidak ada lagi komplen yang saya terima dari pelanggan serata Malaysia...for me , the best things in my life is to make people happy!!...insha Allah...

Tak lama lagi saya akan update baju kurung lace scha yang ramai juga sms/whatsapp saya tanya..so saya restock lagi sekali ...tunggu for the update!!...

Tenkiu kerana sudi singgah di Butik Qaireen ye...

Post a Comment

Designed by FlexyCreatives